Dagens ord.....

Ilska....                                             



Ångest....



Sorg....



Varför....



Hur.....




Regn




Men oxå....

Kärlek....




Vänskap...



Lycka....



samt

Skratt....





Det är inte så konstigt om hjärnan har svårt att bestämma sig vissa dagar.

Bergochdalbana helt enkelt, jösses vad det är avancerat att vara människa.

Nu ska jag gå och lägga mig, läsa min bok och förhoppningsvis är det sol och vackert väder imorgon med lite tur.

Och imorgon kommer min bästaste pappa och fikar med mig på jobbet, det gör mig glad.

Till sist ett par ord till mina två vackra och otroligt goa tjejer som kallas döttrar.... jag älskar er ofantligt mycket trots att det inte kanske visar sig i agerande varje dag (ni vet vad jag menar med det).

Natt natt och ta hand om varandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0