Förakt

Det finns saker jag inte gillar i världen men ändå står ut med så länge jag inte blir drabbad själv. Jag låter folk och fä göra som dom vill så länge det inte stör mig eller skadar någon som är nära mig.

Men det finns vissa saker som jag föraktar. Och då menar jag FÖRAKTAR eller för att förtydliga det ännu lite till..... F - Ö - R - A - K - T - A - R ...... you get the grip people? Och vad är det nu denna medelålders kvinna föraktar så mycket att man måste bokstavera och skrika på nätet? Jo....

Pedofiler ...................... P - E - D - O - F - I - L - E - R ........................... Pedofiler

Alltså vad är det för något?

Enligt NE så är det: Pedofili är en psykisk störning där en vuxen känner sexuell dragning till barn.

Man ser ju helt klart problemet i den enkla meningen. Psykisk störning och vuxen känner sexuell dragning till barn. Det är sjukt, äckligt, vidrigt, snuskigt, absurt och helt enkelt förjävligt.

Picture this: Vuxen man har penetrerande sex med 1-årig flicka alternativt vuxen man har penetrerande sex med 25-årig kvinna. Vilket är rätt? Inte såååå svårt att lista ut får jag nog säga.
Det finns inga som helst förmildrande omständigheter vad gäller detta beteende. Det får finnas hur mycket psykloger eller psykiatriker som helst som försöker få mig att förändra min åsikt, det finns inte.

Om någon slog mig i huvet med en spade och terroriserade mig när jag var 4 år så har jag ju i vuxen ålder förstått att det inte ger mig rätt att slå någon i huvet med ett basebollträ när jag är vuxen. Jaja, det måste ju så klart finnas mer än så för att försvara ett helt sjukt vidrigt beteende och få det till att det är rätt. Fy f*n säger jag bara.

Om det mot förmodan skulle finnas någon som är pedofil i min närhet så ser för f*n till att jag aldrig nånsin får reda på det, för då kanske jag plockar fram det där basebollträt trots allt.

Ta hand om varandra.



Kommentarer
Postat av: Zofia

Bra skrivet hönapöna!

2009-11-27 @ 08:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0