Vissa människor är....

helt otroligt jävla dumma i huvet! Totalt blåsta så man hör när det susar om man står för nära deras öron. Vet inte vad man ska säga om vissa människor. Egentligen så ska man ju inte reta upp sig men till slut så rinner det över.

Vill härmed påpeka att jag inte är världsbäst på nåt vis men nästan *ironi*

Det finns en människa i min närhet, inte i min direkta närhet men tillräckligt nära. Denna människa är ett under av idioti. Det finns ingen som är bättre, kan mer, vet mer, gör mer, har gjort mer, ska göra mer och jag vet inte vad allt denna människa kan och vet. Man blir direkt trött i människans närhet. Helt dränerad på energi kan man säga. Huuuu. Men gör dig av med människan tänker ni nu (haha ja alla 1 som läser), det är tyvärr inte så enkelt och jag tänker inte skriva här varför. Då blir det alldeles för enkelt att lista ut vad för människa det rör sig om.

Sen finns det några människor till som man måste stå ut med nästan dagligen. Ja vad ska man säga. Jag återkommer när jag har kommit på det. Men om den saken kommer det att dröja dessvärre. Har lyckats att bli 45 år och har inte lyckats ännu att förstå mig på vissa människor. Som tur är så har jag ett antal mycket bra positiva människor runt omkring mig som gör det svåra enklare att uthärda. Och jag tänker inte skriva ut några namn men asterisker är ju alltid roliga så här kommer ni.

******
*****
****
********
******
***
*****
*****
*****
och ett antal till som jag inte tänker skriva nu.

Nu kallar sängen och boken på mig för den där j*dra väckarklockan ringer 06.15 imorgon igen. Fy och usch


Anki

Kommentarer
Postat av: Zofia

Å vilken rolig blogg! Hihi! Jag älskar bloggar! Längtar efter dig, du e rolig! Vill bli frisk!

2009-11-17 @ 13:32:16
URL: http://zofiamedz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0