Regn.....

idag har det varit jättefint väder så man blev riktigt glad, nästan så jag började tycka om människor igen.

Men se det höll ju inte länge.... det drippdroppar på mina fönster just nu så deprimerande.... men....

jag följer en blogg som handlar om en liten kille som heter Elton som kämpar mot cancer, en jävligt elak form dessutom och den lilla killen mår inte särskilt bra just nu. Och då blir jag förbannad på mig själv som sitter och gnäller om nåt så jävla töntigt som lite regn på fönstret... Usch för mig säger jag bara.

Tänker på denna lilla kille och hoppas att han klarar sig, lider med hans familj som säkert hade varit överlyckliga om deras största bekymmer ikväll är om det regnar eller inte.

Over and out

Ta hand om varandra

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0