Begravningen den 16/6



Roger
27/7 1960 -- 23/5 2010

nu har du äntligen fått ro i din kropp och själ.
Hoppas du har det bra tillsammans med
Skrotis, Dolou, Smulan, Norpan och Megasen
och att du har det varmt och skönt så du slipper ha
långkalsonger mitt i sommaren pga värken.
Samt att du kan ta djupa andetag och känna lungorna fyllas
med luft utan smärta.
Vi här nere vet att du tittar till oss.
Din begravning var jättefin, det kom många fler än vi trodde.
De sånger vi valde var The Rose med Bette Midler
samt Always on my mind med din älskade Elvis.
Du var nog nöjd tror jag för du var säkert där om jag känner dig rätt.
Ha det så bra nu, så tar jag hand om tjejerna efter bästa förmåga.
Dom saknar dig.
Och okej då, jag saknar dig oxå fast på mitt egna lilla vis.







Kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0