1 dag kvar på semestern....




Vet i fan vad jag tycker om det egentligen.....

Vill kunna sitta på min jävla balkong hur länge jag vill utan att behöva känna
press att jag måste gå o lägga mig för jag måste upp dagen efter...
Fan för att vara vuxen med ansvar säger jag bara!

Jag vill oxå kunna skolka som när man gick i skolan och det hände fan ingenting.
Prova o skolka i arbetslivet så ska du få se på grejer!

NÄ fy och usch säger jag bara.

Men å andra sidan så har jag det rätt najs här på balkongen 23.04 så här på lördagskvällen, 19 grader, kaffe o vin samt en laptop. Mannen på fest, sonen somnat i soffan, döttrarna är ute på sitt håll. Klaga? Nej inte ett skit faktiskt. Just i dag älskar jag mitt liv!

Peace and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0