Blogga var det nån som skrek






Men vad ska man blogga om då?

Allt är ju redan bloggat om både högt och lågt.

Det finns ju inte en själ som är intresserad av vad jag gör om dagarna öht.

Är ju inte ute o shoppar dagarna i ända eller sitter på nåt hippt ställe o lattefikar eller äter ceasar-sallader.
Fixar inte naglarna eller sätter i extensions, åker inte till Båstad eller stockholmsveckan på Gotland,
är inte i Sandhamn äger ju ingen båt så vad ska man dit o göra.

Är dessutom alldeles för gammal, skrynklig, smal för att lägga upp bilder på mig själv i parti och minut, vem vill se det lixom?

Men det jag däremot är jävligt bra på är att vara vänlig, rolig och finnas till hands när någon behöver.

Trivs alldeles utmärkt med det lilla i livet vilket ger mig fullständig nöjsamhet.

Älskar min balkong, kan sitta här i timmar efter timmar och bara njuta, gärna med lite kaffe eller ett kallt glas vin.
Läsa, sitta vid datorn o bara slöa.

Sen faller ju andan på och då festar jag till det mellan varven och går ut oxå, som typ till ica eller nåt annat exotiskt.

Men när jag har bestämt mig då har jag oxå bestämt mig och i år bestämde jag mig när det gällde semestern.
I år ska det göras så lite som möjligt och det har jag faktiskt lyckats ganska bra med tycker jag.
Det har blivit en tripp till Mora
Sala silvergruva
Skansen
Upplands väsby
Orminge
Vällingby
Strömkajen
Bromma Blocks
mfl

så ni ser... jag har inte bara bott på balkongen
utan har även sett världen utanför den oxå..

Peace and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0